WE SHIP WORLDWIDE
VERZENDING NL €3,95 - GRATIS vanaf €89.

VERZENDEN EN RETOURNEREN

VERZENDEN 

Algemeen

Orders worden zo snel mogelijk verwerkt (meestal binnen 1 tot 3 werkdagen) en met Track & Trace verstuurd. Wij werken hiervoor samen met de Fietskoeriers. De Fietskoeriers bezorgen zelf in de grote steden en schakelen DHL in voor adressen waar ze zelf niet met de fiets komen. Internationale zendingen worden via Fietskoeriers afgehandeld door DHL voor een gedeelte van België en Duitsland en voor het overige door Skynet. Wij versturen onze zendingen in de middag. 

Orders worden verzonden zodra deze volledig en compleet zijn. Bestaat je order uit artikelen met verschillende leverdata (zoals een pre-order), dan versturen we de order zodra deze helemaal compleet is. Je krijgt een automatisch e-mailbericht als je order wordt verzonden.
Tot 2 shirts wordt verzonden als brievenbuspakket. Daarboven wordt het verzonden als pakket en moet er voor getekend worden. Pakketten worden standaard bij buren afgeleverd indien ontvangers niet aanwezig zijn. Na 3 mislukte bezorgpogingen gaat het pakket retour naar ons.

Attentie: vanwege drukte bij de bezorgdiensten (met name tijdens de feestdagen) kan er bovenop onze verwerkingstijd in sommige gevallen een extra vertraging ontstaan in de bezorgtijd.

Fietskoeriers Nederland

NL: 1-3 werkdagen. Geen verzendkosten voor bestellingen vanaf € 89,-. Anders € 3,95 inclusief Track & Trace.

Internationaal
Geen verzendkosten voor bestellingen vanaf € 89,-. Anders € 6,95 inclusief Track & Trace.
Europa: 3 - 5 werkdagen 
Buiten Europa: 5 - 10 werkdagen

Pick-up Point

Het is ook mogelijk om een bestelling op te halen in onze winkels in Arnhem, Eindhoven, Leeuwarden en Utrecht. Ook kun je ervoor kiezen om het af te halen bij ons magazijn in Arnhem. De optie Pick-Up Point is te kiezen tijdens het afrekenen. Je betaalt dan geen verzendkosten. Zodra de order gereed staat om op te halen, krijgt je een afhaalbericht.
UPDATE: Tijdelijk zijn de winkels gesloten, ophalen bij ons magazijn in Arnhem blijft mogelijk.

RETOURNEREN EN RUILEN 

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je tevreden bent met je aankoop en dat deze voldoet aan je verwachtingen. Is een shirt niet in de juiste maat of toch niet helemaal naar wens? Dan kun je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren of ruilen door het aanmaken van een retouraanvraag op retourneren.nl/okimono,

Item ruilen
Het is mogelijk om bij je retouraanvraag aan te geven voor welk item je wilt ruilen. Onze website toont de actuele voorraad zodat je weet of je gewenste item ook voorradig is. Bij het behandelen van je retouraanvraag zullen we het gewenste item dan voor je reserveren. Zodra we je retour hebben ontvangen sturen we het naar je op.

Ontvang je liever een coupon code of je geld terug, dan kan dat natuurlijk ook.

Retour verzendmethodes en -kosten
Tijdens je retouraanvraag kun je kiezen uit meerdere bezorgdiensten voor het verzenden van je retour. De verzendkosten zijn voor eigen rekening en reken je eenvoudig af via het retourportaal. Daarna ontvang je per mail van ons een verzendlabel. Als er een fout of defect artikel is geleverd ontvang je van ons een gratis verzendlabel mits je je retour via het retourportaal aanmeldt.

Heb je een artikel dat door de brievenbus past (max 3 cm dik)? Kies dan voor een brievenbuspakket van PostNL tegen de laagste kosten.  

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Okimono niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.

Je kunt je retourzending ook afgeven bij onze winkel of magazijn in Arnhem (dit is helaas NIET mogelijk bij de afhaalpunten in Eindhoven, Utrecht en Leeuwarden!). Kies bij de verzendmethodes dan voor de optie ‘Ik regel het zelf’. Je ontvangt in de winkel geen contant geld. Dit wordt op je rekening teruggestort op dezelfde manier als waarmee het betaald is.

Beschadigd of verkeerd item ontvangen
Vervelend! We willen graag weten wat er fout ging. We vragen je tijdens de retouraanvraag om eerst een toelichting en een foto van de beschadiging op te sturen. Hiermee kunnen we het probleem evalueren en passende stappen nemen in overleg met jou. Je ontvangt van ons per mail een gratis retourlabel zodra je retouraanvraag wordt goedgekeurd. Na ontvangst van je retour verzenden wij een vervangend item.

Ruilen via onze winkel of magazijn in Arnhem
Heb je een weborder geplaatst? Het is ook mogelijk deze te ruilen in onze winkel of magazijn in Arnhem. Wij raden aan om eerst contact op te nemen met het desbetreffende filiaal of te mailen naar webshop@okimono.nl voor de actuele voorraad. Niet alles is op voorraad in onze winkel / magazijn.

Retourneren of ruilen via de Powered-By Stores
Heb je een aanschaf gedaan in één van de Powered-By stores in Eindhoven, Utrecht of Leeuwarden? Dan verwijzen we je voor retourneren of ruilen van je aanschaf graag naar die betreffende winkel. Het is niet mogelijk om een in een Powered-By store aangeschaft artikel elders te ruilen of retourneren. Andersom kun je voor het retourneren of ruilen van weborders niet bij de Powered-By stores terecht.

Verwerking van je retour
Wij doen ons best je zo snel mogelijk te informeren over je retourzending. Na ontvangst verwerken wij de retourzending binnen 1 - 3 werkdagen. Binnen 7 werkdagen storten we je geld terug. Dank voor je begrip!

Nog vragen? Neem gerust contact met ons op.

Okimono Webshop
Coehoorn Centraal
Gebouw CC2
Bergstraat 33, 6811 LC Arnhem

Tel: 026 202 2948 

Mail: webshop@okimono.nl

Maandag - Vrijdag: 10:00 tot 16:00
Zaterdag en Zondag: Gesloten


Okimono Arnhem
Modekwartier Arnhem
Sonsbeeksingel 117, 6822 BK, Arnhem
Tel: 026 737 0119

Zaterdag van 10:00-17:00 - tijdelijk gesloten

HERROEPEN

Onze retourtermijn van 30 dagen valt onder het herroepingsrecht. Zoals we in ons retourbeleid vermelden, heb je het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Na het doen van een herroepingsmededeling heb je vervolgens nog 14 dagen om de bestelling te retourneren.

 

Winkelwagen (0)

Geen producten in je winkelwagen